Formulario para enviar textos de actividades.
    O teu nome / Os vosos nomes:
    Texto:


domingo, 11 de novembro de 2007

terça-feira, 30 de outubro de 2007

segunda-feira, 22 de outubro de 2007

asociiaciÓn dOs deReiitOs daS eiRugaS,,

Ola rapazoulos, somos Tamara, Dani e Juan, de 3ºA do I.E.S da Pobra do Caramiñal.

Estamos aquí para defender as eirugas e os seus dereitos na nova asociación da protección de dereitos das eirugas (APDDEE). Isto imos levalo a cabo nas granxas de eirugas. Protexerémolas dos inimigos e integrarémolas na sociedade. Promoveremos a amizade entre eirugas e organizaremos carreiras.

ASOCIACIÓN PARA O PERMISO DE REALIZACIÓN DE GRAFFITIS

SOMOS OS ALUMNOS DO IES DA POBRA DO CARAMIÑAL DA CLASE DE 3ºA: HUGO FERNÁNDEZ MARTÍNEZ, DANIEL MUÑIZ GAGO E SARA BOO OLVEIRA.

CONSTITUÍMOS A ASOCIACIÓN PARA O PERMISO DE REALIZACIÓN DE GRAFFITIS, COS OBXECTIVOS:

-CONSEGUIR QUE SE PERMITA REALIZAR OS GRAFFITIS.

PARÉCENOS BEN QUE AS PINTADAS NAS CASAS, OS TRENS E NOS ESTABLECEMENTOS PÚBLICOS ESTEAN PROHIBIDAS.
PERO SE QUEREN QUE NON SE FAGAN QUE DEIXEN FACELOS NOS MUROS VELLOS OU QUE HABILITEN MUROS EN ZONAS DE PAGO.

ACCDA(asociacion contra a caza deportiva de animais)

Somos os alumnos de 3ºA do IES Pobra do Caramiñal:
-Abel Cores Fandiño
-Maria Regueiro Santiago
-Mª Teresa Maneiro Fraga
Os nosos obxectivos son:
·Defender os dereitos de vida dos animais.
·Prohibir a súa caza deportiva.
A ACCDA decidiu manifestarse en contra da caza deportiva de animais, xa que teñen tanto dereito a vivir coma nós.

Presentación :

Ola amigos, somos :
Jorge Pazos del Río,
José Manuel García Junco,
Alexandra López Prado.

Da clase de 3ºA do IES da Pobra do Caramiñal. Queremos conseguir que se coide máis a natureza.

Os nosos obxectivos son os seguintes:

- Conseguir que os bosques estean máis limpos e vixiados.

-Facer unha campaña que fomente os coidados dos montes.

-Conseguir que a xente utilice máis as papeleiras.

-Contribuír a que se queimen menos os bosques.

-Cambiar os bitos das persoas .

..........................PARA UNHAS ZONAS VERDES!!!!

Un saúdo dos alumnos do grupo 4 de 3ºA

Asociación

Ola somos :

Esperanza Maneiro González

Alba Reyes Díaz

Amparo Fernández Fernández

Mario Blanco Domínguez



Somos a asociación contra a contaminación acústica e queremos informarvos sobre a contaminación acústica das motos.


OBXECTIVOS:

-1º.Eliminar en maior grao este tipo de contaminación.

-2º.Intentar que os cidadáns nos axuden a combatir este
problema.

-3º.Concienciar ós motoristas a través de campañas para
que procuren pensar máis na contaminación do medio
que lles rodea.

-4º.Intentar convencer ós fabricantes para que vendan
motores máis ecolóxicos e menos ruidosos.

Esta asociación fai todo o posible para combatir este problema e agardamos que os demáis nos axudedes a cumplir os obxectivos que acabamos de mostrarvos. Cremos que deberían fabricar mellores motores, máis ecolóxicos, menos ruidosos, etc.

Agardamos a vosa axuda.Grazas.




Este sería un bo exemplo de moto ecolóxica.


Asociación deportiva ( Béisbol club)


Somos Leila Casqueiro Fernández, Maria González Mariño, Eva Chaves Vilaso y Sergio Nieto García uns alumnos de 3ºA do IES Pobra do Caramiñal.


A nosa finalidade é a creación un equipo de béisbol co fin de promover este deporte.


Obxectivos:

-Pedir unha licencia o concello para construír un campo de béisbol no monte.

-Fomentar este deporte entre a xente.

-Facer propaganda deste deporte.

-Buscar patrocinador.

-Comprar material deportivo pedindo unha subención o concello.

quinta-feira, 18 de outubro de 2007

presentacii0n...

0la Queriid0s amiig0s...
s0m0s:
-MARTÍN GARCÍA HERMIDA
-ALBA FERNÁNDEZ SOUTO
-JESSICA RIAL VÁZQUEZ
-NAIRA BOO HERMIDA

da claSe de 3ºB d0 IES da Pobra do Caramiñal.
Querem0s c0nseguir que a maii0ría dos galeg0s reciclen.
0s nosos 0bxectiv0s s0n 0s seguintes:

- Facer unha campaña que se mova polas diferentes zonas de Galicia promocionando a reciclaxe.

- Facer unha serie de actividades que inclúan xogos para 0s mais xovenes.

- Cambiar os hábitos das pers0as para que reciclen máis a miúd0.

- C0nseguir Que 0s rapaces, dende peQuen0s, reciclen nas aulas, nas casas, etc.

- Intentar que os concell0s constrúan mais puntos limpos nas cidades, aldeas, vilas, pobos...

- Que nas cidades, aldeas, vilas, pobos, etc, exista :
·un númer0 mínimo de papeleiras de reciclaxe, c0n departament0s para cada tip0 de residu0.
·un númer0 mínim0 de papeleiras para pilas.





para un mund0 mell0r....RECICLAOMUNDO



UN SaúdO dende Os alumnos d0 gRUpo2 de 3ºB






terça-feira, 16 de outubro de 2007

PUFÉ FOR MEN




ASOCIACION A FAVOR DOS HOMOSEXUAIS



Somos os alumnos :



Germán,Lidia,Marta e ... X de 3ºD do IES Pobra do Caramiñal






Nos apoiamos os dereitos dos homosexuais por solidaridade... por que fai falta un colectivo de heterosexuais que os defenda das personas que ainda non maduraron no seculo XXI.

Queremos concenciar a xente de que:

-Son persoas cos mesmos dereitos que os heterosexuais.

-Ainda que non teñan os mesmos gustos que nos temos que respetalos.

SIN MÁIS DESPEDIMONOS,UN SAÚDO DO 4 GRUPO DE 3ºD


Guía das tarefas xa realizadas (abre/pecha)
  • TAREFA I
    1. Lemos a entrada Sumándonos.
    2. Prememos en
    3. Introducimos o correo do grupo (3_grupo_@gmail.com) e a clave ou contrasinal.
    4. Prememos en Nova entrada
    5. Escribimos o texto coas presentacións.
    5. Creamos a ligazón coa páxina do IES, que ten este url: http://centros.edu.xunta.es/iespobradocaraminal/
    6. Inserimos a imaxe máis axeitada que atopemos.
    7. Poñemos arriba o título e abaixo a etiqueta co nome da aula:3ºA, 3ºB, 3ºC ou 3ºD, e publicamos.


  • TAREFA II
    0. Revisade os erros e as formas non adecuadas (marcados con distinta cor) da vosa primeira entrada no blogue.
    1. Poñédevos un pouco ao día sobre os temas que ocupan as asociacións similares ás vosas, co obxectivo de poder decidir logo cal é a cuestión que necesita ser atendida ou solucionada con máis urxencia. Anotade os temas principais.
    Dúas vías para obter esa información:
    a) Directorios de asociacións, en Vieiros e na Guía da comunicación, da Xunta.
    b) Buscadores (situados nas barras superiores ou laterais) desta prensa dixital: Vieiros, Galicia Hoxe, Chuza!.
    Así, por exemplo, se a nosa asociación pertencese ao ámbito do feminismo, poderiamos atopar no directorio de Vieiros a páxina feminismo.info, e informarnos de que a asociación Marcha mundial das mulleres está a traballar na concienciación sobre a necesidade de compartir, homes e mulleres, os traballos da casa, na regulación ou erradicación da prostitución, etc.
    2. Se precisades seguir a opción b), ide anotando as palabras clave que empregades para buscar información. Variástelas para precisar máis? Con cal(es) e en que buscador conseguides mellores resultados?

  • TAREFA III
    1. A Web 2.0 permite acceder a múltiples ferramentas na rede para presentar coñecementos. Por exemplo para facer mapas conceptuais. De xeito moi sinxelo:
    (adaptación de http://mapasconceituais.cap.ufrgs.br/)

    Un dos sitios onde podemos construílos é Glinkr. Revisade esta pequena guía:

    a)Unha vez que se abriu unha conta:


    b)Manexo dos mapas:


    c)Elaboración:


    Agora accedede a Glinkr, introducide os datos que se vos indiquen, escollede o mapa do voso grupo e esquematizade os contidos principais da explicación do obradoiro 3. Revisaranse logo os resultados e o mellor deles será publicado no noso blogue.
    Acceso a Glinkr
    2. Podedes coñecer outros sitios web para facer mapas conceptuais, como bubbl.us ou apreciar como funciona un buscador que presenta os resultados organizados nun mapa; probade a buscar, por exemplo, lingua galega eso aprendizaxe e movédevos polo mapa, podedes atopar algo moi moi próximo! O buscador en cuestión é KartOO.

  • TAREFA IV
    1. Realizade estas actividades con atención (rexístranse os resultados).
    2. Podedes ler máis exemplos de diferentes tipos de texto aquí. Clasificádeos.
    2. Revisade algúns xéneros textuais nesta páxina. Cales poden considerarse do ámbito administrativo?
  • TAREFA V
    1. Resolvede esta procura do tesouro, gardade as respostas e enviádeas a través do formulario do menú despregábel da cabeceira deste blogue.
    2. Realizade as actividades do segundo caderno interactivo.